Welcome to UfoForum. Please login or sign up.

sep 19, 2024, 11:50 PM

Login with username, password and session length

Shoutbox

GalacticObserver

2024-07-23, 17:27:17
test :)

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 85
  • Totaal topics: 75
  • Online today: 2
  • Online ever: 25 (aug 07, 2024, 04:29 PM)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 42
  • Total: 42

Russische soldaten zouden in steen zijn veranderd na een buitenaardse aanval

Gestart door GalacticObserver, aug 15, 2024, 10:14 AM

Vorige topic - Volgende topic

GalacticObserver

Ik kwam onlangs een fascinerend en enigszins griezelig artikel tegen dat ik graag met jullie wil delen. Volgens een vrijgegeven CIA-document, dat oorspronkelijk afkomstig is van de KGB, zouden Russische soldaten na een confrontatie met buitenaardse wezens in steen zijn veranderd. Ja, je leest het goed... in steen!

Het verhaal gaat als volgt: Een groep Russische soldaten in Siberië stuitte tijdens een geheime missie op een onbekend object dat plotseling in de lucht verscheen. Toen de soldaten het object aanvielen, zouden er vreemde, buitenaardse wezens zijn verschenen. Deze wezens zouden een 'energiebol' hebben afgevuurd die de soldaten letterlijk in steen veranderde.

Het document stelt dat van de oorspronkelijke groep van 23 soldaten, slechts 2 overleefden om het verhaal te vertellen. De rest zou zijn versteend en daarna door een militaire eenheid zijn meegenomen voor verder onderzoek. Het is moeilijk te geloven, maar dit document, dat naar verluidt afkomstig is uit de archieven van de KGB, werd serieus genomen door de CIA en bestudeerd.

Nu weten we allemaal dat er veel complottheorieën en verhalen de ronde doen als het gaat om UFO's en buitenaardse ontmoetingen. Maar dit specifieke verhaal is toch wel uniek vanwege de gruwelijke details en de implicatie dat er mogelijk geheime ontmoetingen zijn geweest tussen de Russische militaire macht en buitenaardse wezens.

Wat denken jullie? Is dit gewoon een wild verhaal dat de ronde doet, of zit er misschien toch meer achter? Het blijft in ieder geval een intrigerende zaak om over na te denken!

Je kunt het artikel hier lezen

Ik ben benieuwd naar jullie meningen en eventuele aanvullende informatie.